Ik krijg een certificaat melding in mijn mail programma.
Wanneer u een melding ontvangt in het mailprogramma betreffende het certificaat, gebruikt u waarschijnlijk SSL in combinatie met de mailserver mail.uweigendomein.nl. of u gebruikt mail van uw internetprovider b.v. imap.ziggo.nl
Om dit op te lossen past u de mailserver aan naar het volgende:
Algemeen: (Outlook, Apple mail, Thunderbird)
Inkomende mail server: serverx.domein-direct.nl of serverx.web-direct.nl
Uitgaande mail server: serverx.domein-direct.nl of serverx.web-direct.nl
Controleer ook de poortnummers.
(Vervang x door de server die wordt gebruikt door uw mail- of hostingpakket.)
Alle mailconfiguraties kunt u hier vinden.
Als dit goed is ingesteld zult u de melding niet meer ontvangen.
iPhone / iPad:
iPhone en/of iPad gebruikers passen de instellingen aan via:
- Instellingen
- Wachtwoorden en accounts
- Selecteer account
- Klik op account. hier vindt u de inkomende en uitgaande mailserver. Pas deze aan en klik op gereed.
- Herstart uw mailprogramma, hierna zal de mail weer werken.