SSL foutmelding Print

  • SSL foutmelding, SSL, SSL certificaat
  • 0

Ik krijg een certificaat melding in mijn mail programma.

Wanneer u een melding ontvangt in het mailprogramma betreffende het certificaat, gebruikt u waarschijnlijk SSL in combinatie met de mailserver mail.uweigendomein.nl. of u gebruikt mail van uw internetprovider b.v. imap.ziggo.nl

Om dit op te lossen past u de mailserver aan naar het volgende:

Algemeen: (Outlook, Apple mail, Thunderbird)

Inkomende mail server: serverx.domein-direct.nl of serverx.web-direct.nl
Uitgaande mail server:   serverx.domein-direct.nl of serverx.web-direct.nl

Controleer ook de poortnummers.

(Vervang x door de server die wordt gebruikt door uw mail- of hostingpakket.)
Alle mailconfiguraties kunt u hier vinden.

Als dit goed is ingesteld zult u de melding niet meer ontvangen.

iPhone / iPad:

iPhone en/of iPad gebruikers passen de instellingen aan via:

  • Instellingen
  • Wachtwoorden en accounts 
  • Selecteer account 
  • Klik op account. hier vindt u de inkomende en uitgaande mailserver. Pas deze aan en klik op gereed.
  • Herstart uw mailprogramma, hierna zal de mail weer werken.

 


Was dit antwoord nuttig?

« Terug