Word Online Gevonden Met
XOVI NU

Trefwoorden

Een database met meer dan 100M trefwoorden voor onderzoek en inspiratie

  • Krijg uitgebreide trefwoordgegevens
  • Ontdek op welke trefwoorden jouw website rankt
  • Identificeer veelbelovende trefwoorden voor betere traffic
  • Analyseer de trefwoorden en rankings van je concurrenten
  • Vergelijk internationale markten
  • Profiteer van een database met meer dan 100M trefwoorden

Adviseur

Ontvang, beheer en los taken op om je website te verbeteren

  • Kanban-stijl Taakbeheerder
  • Aangepaste en geprioriteerde taken
  • Gedetailleerde instructies en aanvullende informatie
  • Geen expertkennis nodig
  • Wekelijks bijgewerkt

Ranking Tracker

Volg je rankings en die van je concurrenten

  • Volg essentiële rankings wekelijks of dagelijks
  • Lokale rankings voor fysieke winkels
  • Internationale rankings voor wereldwijde bedrijven
  • Houd je concurrentie in de gaten
  • Volg trefwoord rankings of specifieke pagina's

Website Audit

Controleer de technische basis van je website

  • Geautomatiseerde wekelijkse website audits
  • Technische website controle
  • Geprioriteerde resultaten
  • Toont verbeteringen
  • Vertaalt resultaten naar adviseurs taken

Tekstoptimalisatie

Verbeter je rankings met data-gedreven contentoptimalisatie

  • Vergelijk je tekst met de top 10 resultaten van Amazon™ en Google™
  • Verhoog de inhoudkwaliteit op een gestructureerde manier
  • Voeg trefwoorden toe, verhoog of verminder ze zoals aangegeven

Benchmarking

Analyseer concurrenten, vergelijk prestaties en verbeter je SEO

  • Ontdek domeinen die rankings delen voor dezelfde trefwoorden
  • Identificeer de marktleider in jouw niche
  • Vergelijk trefwoord rankings van twee of meer domeinen
  • Volg en vergelijk de rankings van je concurrenten voor belangrijke trefwoorden
  • Volg en vergelijk zichtbaarheidsscores

Freelancers

XOVI NU is ontworpen om directe waarde te bieden voor jouw persoonlijke website of de sites van je klanten, van een initiële website audit tot aanbevelingen om je zoekmachine resultaten te verbeteren.

Kleine en Middelgrote Ondernemingen

Je hoeft geen SEO-expert te zijn om de Google-rankings van je bedrijf te verbeteren. XOVI NU identificeert de beste trefwoorden voor jouw bedrijf, terwijl het ook de prestaties van je concurrenten in de gaten houdt.

Flexibele Prijsopties Met
30 Dagen Geld Terug Garantie
Projecten
Volledige Toegang Accounts
Alleen-Lezen Accounts
Concurrentie Benchmarking
Concurrenten per project
Trefwoordonderzoek
Ranking Tracker
Trefwoord crawls
Trefwoord controle
Website Audit
Pagina's om te crawlen
SEO Adviseur
SEO Tekstoptimalisatie
XOVI NU Starter
€15.79/mnd
1 Projecten
1 Volledige Toegang Accounts
0 Alleen-Lezen Accounts
Concurrentie Benchmarking
2 Concurrenten per project
Trefwoordonderzoek
Ranking Tracker
500 Trefwoord crawls
Weekly Trefwoord controle
Website Audit
500 per project Pagina's om te crawlen
SEO Adviseur
SEO Tekstoptimalisatie
XOVI NU Professional
€56.06/mnd
5 Projecten
2 Volledige Toegang Accounts
1 Alleen-Lezen Accounts
Concurrentie Benchmarking
3 Concurrenten per project
Trefwoordonderzoek
Ranking Tracker
2500 Trefwoord crawls
Up to Daily Trefwoord controle
Website Audit
10k per project Pagina's om te crawlen
SEO Adviseur
SEO Tekstoptimalisatie

Veelgestelde Vragen

SEO is een acroniem voor Zoekmachineoptimalisatie. Het is een essentiële online marketingstrategie die is gericht op het aantrekken van potentiële klanten naar je website. Het doel is om een website te optimaliseren om top posities te behalen voor geselecteerde trefwoorden op zoekmachines. Dit doel wordt bereikt door strategisch maatregelen te nemen om de technische opzet en inhoud van de website te verbeteren en backlinks van andere domeinen te genereren.

Met SEO kun je je online zichtbaarheid verbeteren en meer bezoekers naar je website trekken. Hoe beter je SEO, hoe hoger je zoekmachine ranking en hoe groter de kans dat je nieuwe klanten aantrekt. XOVI NU biedt je de tools die je nodig hebt om ervoor te zorgen dat je website goed presteert in zoekmachines.

Ja! XOVI NU is ideaal voor kleine bedrijven. De eenvoudige interface en gemakkelijk te begrijpen functies maken het voor iedereen toegankelijk. Je hebt geen technische achtergrond nodig om het platform effectief te gebruiken.

Ja! XOVI NU biedt uitgebreide ondersteuning via e-mail en live chat. Daarnaast hebben we een kennisbank met artikelen en handleidingen om je te helpen het meeste uit het platform te halen.

Ja, we bieden een gratis proefperiode van 14 dagen. Je kunt je aanmelden en het platform zonder verplichtingen uitproberen. Annuleer eenvoudig voor het einde van de proefperiode als je niet tevreden bent.

Kijk eerst op het adviesbord door op Adviseur in de bovenste navigatiebalk te klikken. Het is een Kanban-bord dat je helpt je taken te organiseren op basis van status. Je taken zijn kleurgecodeerd op belangrijkheid:

  • Rood: Hoog. Oplossen zo snel mogelijk.
  • Geel: Gemiddeld. Deze snel aanpakken.
  • Blauw: Laag. Houd ze in gedachten en los ze op wanneer je kunt.

Je kunt taken slepen en neerzetten terwijl je ze voltooit, taken toewijzen aan andere gebruikers (afhankelijk van je plan), en filteren op de toegewezen gebruiker.

Zoals eerder genoemd, zijn taken een mix van standaard basis SEO-maatregelen en problemen die zijn gevonden in wekelijkse geautomatiseerde audits van je website.

Houd er rekening mee dat je een Project nodig hebt voor de Adviseur-functie om te werken. Ook zijn de meeste taken van de Adviseur afgestemd op de website van een Project (meestal die van jou of je klant). Als je meer dan één website beheert, moet je voor elk van hen een extra Project aanmaken.

Om een nieuw project toe te voegen of over te schakelen naar een ander project, klik je op het Projecten menu in de bovenste navigatiebalk. Afhankelijk van je plan moet je het mogelijk upgraden om een ander project toe te voegen.

Om een taak aan andere gebruikers toe te wijzen, heb je een plan nodig dat extra gebruikers toestaat. Als je plan extra gebruikers omvat, vind je het Toegewezen gebruiker-menu in je Adviseur en taken. Kies eenvoudig een gebruiker om een taak toe te wijzen of filter de Adviseur op. Om een nieuwe gebruiker toe te voegen, klik je op je profielavatar en vervolgens op Gebruikers. Als je plan geen extra gebruikers omvat, zie je het Toegewezen gebruiker menu niet in je Adviseur of taken. Upgrade je plan om gebruikers toe te voegen.

Er zijn twee redenen waarom je taken kunt zien die je al hebt opgelost of afgehandeld. Zoals eerder vermeld, zijn taken een mix van basis SEO-maatregelen en problemen die zijn gevonden in wekelijkse geautomatiseerde audits van je website.

Eerst, de taken die basis SEO-maatregelen dekken zijn dezelfde voor iedereen en zijn niet afgestemd op jouw website of bedrijf. Bijvoorbeeld, we weten niet of je een Google-account voor je bedrijf hebt aangemaakt en Search Console hebt ingesteld of dat je SEO-plug-ins hebt geïnstalleerd. Als je dat al hebt gedaan—goed werk! Markeer die taken eenvoudig als Voltooid.

De tweede reden is dat de Adviseur automatisch wordt bijgewerkt op basis van de resultaten van geautomatiseerde wekelijkse Site Audits. Met andere woorden, als een Site Audit problemen identificeert met betrekking tot een taak die je in het verleden hebt voltooid, zal het automatisch worden bijgewerkt en verschijnen in de Open sectie.

Misschien heb je al even stilgestaan en gedacht: “Wacht, maar ik geef niet om mijn zichtbaarheid voor trefwoorden die niets met mijn bedrijf te maken hebben.” En je hebt gelijk. Terwijl Zichtbaarheid een geweldige score is om een idee te krijgen van je algehele prestaties en websites in het algemeen te vergelijken, is het niet afgestemd op jouw specifieke trefwoordenset.

Daarom bieden we Project Zichtbaarheid. Deze metric wordt op dezelfde manier berekend als Zichtbaarheid, maar in plaats van 500.000 kruisindustrie-trefwoorden, is Project Zichtbaarheid uitsluitend gebaseerd op trefwoorden in je Rank Tracker.

Met andere woorden, Project Zichtbaarheid is een aangepaste zichtbaarheidsscore voor de unieke set trefwoorden die relevant zijn voor jouw bedrijf.

Je vindt Project Zichtbaarheid hier: Projecten → Rank Tracker → Zichtbaarheid.

Zoals je misschien al weet, kun je ook de rankings van je concurrenten volgen in je Rank Tracker. Op die manier krijg je ook Project Zichtbaarheid voor hen, wat zorgt voor een veel realistischere vergelijking. Dus, zelfs als ze een iets andere product- of dienstenportfolio hebben, houdt Project Zichtbaarheid uitsluitend rekening met de trefwoorden die je daadwerkelijk deelt.

Gebruik je Zichtbaarheidsscore als een indicator van je algehele SEO-prestaties, problemen en optimalisatiemogelijkheden.

1. Krijg Een Idee Van Je Algehele SEO-prestaties

Je kunt rankings voor enkele trefwoorden volgen en weten op welke positie je rangschikt. Het is belangrijk om dat te doen. Echter, ranktracking geeft je geen vogelperspectief op de algehele verbetering van je rankings—maar Zichtbaarheid doet dat. Wanneer je SEO-maatregelen effectief zijn en rankings verbeteren, verbetert ook je Zichtbaarheidsscore.

2. Diagnoseer SEO-problemen

Een plotselinge daling van je Zichtbaarheid geeft aan dat er problemen zijn met je SEO-prestaties. Gebruik Zichtbaarheid als een waarschuwing. Als het aanzienlijk daalt, begin dan te onderzoeken wat er is gebeurd. Hier is een lijst van veelvoorkomende redenen:

  • Je bent getroffen door een Google-penalty. Controleer Search Console op meldingen. Zorg ervoor dat je de Webmasterrichtlijnen van Google opvolgt.
  • Er zijn gevolgen van een recente wijziging in het algoritme van Google. Vraag naar recente Google-updates en wat ze inhouden.
  • Je concurrenten hebben hun websites en inhoud geoptimaliseerd, en nu overtreffen ze je. Vergelijk hun (historische) Zichtbaarheid met die van jou. Gebruik de Wayback Machine om te vergelijken hoe hun inhoud is veranderd.
  • Je hebt je site heruitgegeven zonder rekening te houden met SEO. Controleer bijvoorbeeld robots.txt en .htaccess op per ongeluk geblokkeerde pagina's, verhoogde 404-statuscodes, foutieve 301-omleidingen en interne links.

    Je hebt je inhoud op een manier gewijzigd die je rankings niet heeft geholpen. Overweeg om de wijzigingen terug te draaien.

    Je website heeft technische problemen. Voer een Site Audit uit of controleer je Adviseur op open technische taken. Controleer je backend op verouderde, onlangs bijgewerkte of incompatibele plug-ins die problemen kunnen veroorzaken.

    Hostingproblemen zijn de oorzaak. Vraag na of je host recente wijzigingen heeft aangebracht, is gehackt, hun servers heeft verplaatst of technische problemen heeft ondervonden. Kijk of je server problemen heeft.

Houd er rekening mee dat deze lijst niet uitputtend is. Een of meer van deze redenen kunnen gelijktijdig van toepassing zijn, of er kunnen andere redenen zijn.

3. Concurrentievergelijking

Zichtbaarheid is een geweldige metric voor een snelle vergelijking van twee of meer websites. Controleer je Zichtbaarheid tegen die van hen. Wie overtreft wie? Heeft een concurrent je in het verleden overtroffen of omgekeerd? Wie leidt het veld, en hoe groot is het gat tussen jou en je grootste concurrent? Het beantwoorden van deze vragen helpt je bij het ontwikkelen van een SEO-strategie om (en te blijven) bovenaan je niche te staan.

4. Volg Zichtbaarheidontwikkeling Over Tijd Met Historische Gegevens

Wil je weten hoe een website in de loop der tijd heeft gepresteerd? We bieden historische gegevens die teruggaan tot 2009, vrij van seizoensgebonden fluctuaties. Op die manier kun je historische Zichtbaarheid volgen en vergelijken en hun ontwikkeling over lange perioden zien.

Korte antwoord: Maak het verbeteren van Zichtbaarheid geen doel in je SEO-strategie.

Lange antwoord: Zichtbaarheid reflecteert de kwaliteit van je rankings in een enkele metric; het leidt niet tot betere rankings. Maak het tot je doel om je rankings voor relevante trefwoorden te verbeteren die potentiële klanten daadwerkelijk gebruiken om producten en diensten zoals de jouwe te vinden. Het verbeteren van je rankings zal ook je Zichtbaarheid verbeteren. Maar het zijn je rankings die er echt toe doen.

Als vuistregel geldt dat je Zichtbaarheidsscore hoger zal zijn als

  • De URL's van je domein goed gerangschikt zijn
  • Je een hoog aantal geïndexeerde URL's met goede rankings hebt
  • Je goed rangschikt voor trefwoorden met een hoog zoekvolume