Verlenging en annulering

Voorwaarden restitutie, verlenging en annulering

verlenging en annulering

Restitutiebeleid: Wat komt in aanmerking?

Producten en diensten die voor restitutie in aanmerking komen

Producten en diensten die niet voor restitutie in aanmerking komen

  • Domeinregistratie
  • Domeinvernieuwingen
  • Domeinverhuizingen
  • Domain Privacy Services
  • Setupkosten
  • SSL-certificaten
  • Website-overdrachten
  • Webmasterhulp

Voorwaarden restitutie

Alle domeinregistraties en -verlengingen zijn definitief en kunnen niet worden teruggedraaid of gewijzigd zodra ze zijn voltooid. Controleer je domeinregistratie op eventuele fouten (typo of onjuiste TLD) en controleer ook de registratie- of verlengingsduur voordat je de bestelling indient.

In het geval van restitutie ontvang je het bedrag op dezelfde wijze terug als waarop je hebt betaald.

Gekochte producten met een gratis domein
Bij iedere productaankoop met een gratis promotie voor domeinregistratie gelden de volgende voorwaarden:

In het geval dat een gekocht product of dienst een gratis domeinnaam bevat wordt het reguliere tarief voor de domeinnaam afgetrokken van het terugbetalingsbedrag bij annulering van het gekochte product of dienst.

Geld terug garantie periode voor hostingdiensten
Indien je op enig moment gedurende de dertig (30) dagen na jouw eerste aankoop van Hosting diensten niet tevreden bent, kun je deze diensten annuleren en een verzoek doen tot terugbetaling. Je ontvangt een terugbetaling binnen negentig (90) dagen na het annuleren van de dienst minus de setup kosten. De setup kosten zijn gelijk aan 1 maand kosten tenzij anders vermeld.

Je ontvangt een volledige terugbetaling van de Hosting die je voor de eerste termijn hebt betaald. Terugbetalingen zijn alleen verschuldigd indien je jezelf aan onze Algemene Voorwaarden hebt gehouden en deze in alle opzichten hebt ondergaan. Een verzoek om teruggave moet schriftelijk worden ingediend bij het Support Team via een ticket. Alleen nieuwe accounts komen in aanmerking voor restitutie.

Als je eerder een account bij ons hebt gehad, deze hebt geannuleerd en opnieuw bent aangemeld, of als je een tweede account bij ons hebt geopend dan kom je niet in aanmerking voor restitutie.

Verlenging van diensten

√ Abonnementen en domeinnamen worden jaarlijks gefactureerd en zijn standaard ingesteld op automatisch verlengen.
√ Je kunt op ieder moment automatisch verlengen uitschakelen als je niet wilt dat je domeinnaam automatisch wordt verlengd.
√ Hosting wordt automatisch verlengd tenzij je deze in je account hebt opgezegd per direct of per einde looptijd.
√ Bij een opzegging van je hostingproduct ontvang je een bevestiging per e-mail en je ziet dit in je accountpanel staan.
√ Een bevestiging van automatisch verlengen vindt plaats middels een factuur 27 dagen voorafgaand aan de vervaldatum.
√ Je wordt 30 dagen van tevoren op de hoogte gebracht per e-mail van de aankomende verlengingen en/of einddatum.
√ Alle diensten worden vernieuwd tegen de dan geldende tarieven van Domein-Direct.nl met behulp van de betaalmethode die je hebt aangevinkt.
√ De factuur moet uiterlijk 1 week voor de startdatum van de nieuwe termijn zijn voldaan voor een gegarandeerde goede werking.

Annulering

Je kunt een dienst op elk moment beëindigen via de annuleringsoptie in je account. Voor extra ondersteuning of vragen betreffende annuleringen, kun je telefonisch contact opnemen of een supportticket indienen.